duminică, 12 decembrie 2010

Vasile AVRAM - 70 de ani

Sunt momente în viaţă când rostirea nu îşi găseste tâlcul.
Cuvintele se risipesc şi doar gândul se înalţă la cer. Întâlnirea cu Vasile Avram a devenit pentru mine descoperirea Nordului Spiritual.

"Am trăit în copilăria mea într-o lume integrată pe care, în virtutea unor rezonanţe mnemice adânci, sunt capabil să o comunic prin intermediul cuvântului. Nu la modul funambulesc, al mitului devenit memorie falsă, ci la cel al participării conştiente la sinele meu de atunci, reactualizat graţie transtemporalizării şi transspaţializării unei conştiinţe legate în sistem. Trăirea mea de atunci, cu toate verigile integratoare croite de derularea continuă a procesului individuaţiei, reverberează în mintea mea de acum şi îmi potenţează comunicarea." (Vasile AVRAM).

Mulţumesc Cerului pentru privilegiul de a-l fi cunoscut pe Vasile AVRAM!
Vă invit să participaţi marţi, 14 decembrie la ora 17:00, la Simpozionul "Omagiu profesorului şi scriitorului Vasile Avram", eveniment găzduit de Biblioteca ASTRA, în corpul B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu