joi, 20 ianuarie 2011

Gust amar

Am renunţat de mult să mă supăr pe oameni, uneori nici nu mai încerc să descopăr motivul pentru care aruncă cu noroi în mod gratuit. Însă nu pot să nu simt gustul amar al dezamăgirii. Am realizat, într-o foarte scurtă conversaţie online cu o colegă, faptul că e foarte uşor să fii generos cu bani sau valori materiale, dar este foarte greu să-ţi împarţi timpul sau spaţiul cu cei din jur.  

"Sunt vinovat pentru că am crezut prea mult în adevăr, în adevărul crud şi stâncos, nedându-mi seama că o lume clădită numai pe adevăr e ceva nefiresc şi artificial. Vinovat de vinovăţia vieţii, de cuvântul şoptit pe care n-am ştiut să-l rostesc, de gândul ascuns pe care n-am îndrăznit să-l gândesc. (...) Am stat drept şi am judecat drept - aceasta e marea mea vinovăţie." 
(Roata Stelelor, Vasile AVRAM)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu